Jag tänkte väl att det fanns en förklaring

I morse fick jag och Frida kliva upp lite extra tidigt, för att hon skulle till ögonkliniken och kolla synen på morgonkvisten. Det gick riktigt lätt att masa sig ur sängen och komma iväg i god tid! Väldigt duktigt och mycket ovanligt. Jag var lite imponerad av mig själv.

Blev sedan SJUKT hungrig på lunch idag. Jättetidigt, dessutom. Men jag åt ju å andra sidan frukosten hemma rätt tidigt, istället för halvsent på fikarasten på jobbet.

Nu är det äntligen dags att åka och hämta Frida på förskolan. Skönt! Men jag har sneglat på klockan i över en timme och varit otålig, konstigt nog.

Fast hur var det nu igen? Just ja, vi ställde ju om klockan i helgen.

Mest besviken är jag över att jag inte alls var duktig i morse!
Jag hade bara kropp och själ kvar i i sommartid.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0