Man ska också glädja andra

Idag hängde det lite regn i luften såhär på morgonkvisten. Frida ska följa med en kompis (bästaste H - vilken lycka!) hem från förskolan och käka middag där, så jag kommer att jobba länge och hämta henne rätt sent.

Njaaa.... Jag blev bekväm och tog bilen.

På tomten/uppfarten precis mitt emot där vår bil stod parkerad längs vägen, höll en massa jobbarkillar (som Frida kallar dem) på att asfaltera. Det krävs ett gäng fordon och lite svängradie då, liksom. Aldrig har jag sett ett gäng karlar bli så glada att se en bil försvinna!

Plötsligt fanns det fler orsaker än bara latmasken till att ta bilen idag.
Tack för det, nu känns det mycket bättre.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0