Åh nej, åh nej

Frida har kräkts ikväll.
Nej!
Jag. Orkar. Inte.

Det blir troligen ytterst lite sömn inatt.
Och VAB och jäkligt mycket tvätt imorrn.

Jag håller en tumme att det är snabbt övergående! Jag har kört förskolepedagogtricket med en bunt vitpepparkorn och håller tummarna för att slippa. Men ska jag nödvändigtvis få det, vill jag ha det direkt. På lördag SKA jag vara frisk och smittfri! Då ska jag nämligen iväg på firande (av min sedan länge passerade 40-årsdag), som ställdes in pga magsjuka för ett år sedan... Det vore ju höjden av märklighet om det ska behöva hända samma sak igen.

Nu ska jag försöka sova lite. Jag blir så sjukt uppstressad av magsjuka, har en puls på 1000 knyck och rycker till för minsta ljud från Frida. Hon sover i sin egen säng nu, och jag ligger på extrasäng bredvid henne.

Men en god nyhet har jag:
Sambon ska på jobbintervju imorgon. Kul!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0