Klämmigt

Jag går runt här med en grunkelimoj som mäter mitt blodtryck i 24 timmar. Det är ett led i (den hittills resultatlösa) skattjakten efter ledtrådar till varför mitt njurvärde är lite på svaj.

Jag var till hälsocentralen i morse och fick prylarna ditsatta. Vi ska umgås till imorgon bitti när jag ska lämna tillbaka dem och får ha min arm ifred igen.

Jag får inte duscha, och den mäter även under natten (men då "bara" en gång i timmen). Så imorgon kommer jag antagligen att vara lite trött och småsunkig, haha!

Jag hoppas provresultatet blir bra. Det känns lite motverkande att jag faktiskt är en smula stressad över ifall det ska bli dåligt - det gör knappast susen för trycket. Men äsch, det visar sig.

Nu ska vi ringa och sjunga för ett födelsedagsbarn, och så ska jag glädjas över goda nyheter från en vän!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0