Hjärta och smärta

Det är mycket prat om kärlek för Frida just nu. Det ritas hjärtan och förklaras stor kärlek lite titt som tätt, till saker och vänner och extra hjärtansnära.
 
Kärleken till förskolekompisen H håller stadigt i sig, liksom till Eric Saade och Ulric Munther. Ett tag under SM-spelet i hockey var hon ju också kär i Jakob Silfverberg i Brynäs. Men nu?
 
- Nä mamma, jag är inte kär i Silfverberg längre.
- Inte?
- Nä. Nu vet jag hur han ser ut.
- Haha, fast det visste du ju innan också, det frågade jag ju dig om då.
- Ja... jag är i alla fall inte kär i honom nu.
- Nähä, där ser man.
- Nä mamma. Han var bara ett vackert namn!
 
Jisses. "Han var bara ett vackert namn"?! Och så en dramatisk suck på det. Hahaha, filurunge!
 
/Jenny
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0