Landning

Fråga: Hur svårt är det att hålla sig vaken medan man nattar sin gosiga femåring, om man just kommit hem från två dagars personalresa som man själv anordnat och varit reseledare för? När man dag två käkat toppenhotellfrukost, varit på Vasamuseet en hel förmiddag, på studiebesök på KTH en eftermiddag och åkt buss ett helt gäng mil? När man äntligen kan summera, konstatera att det mesta blev lyckat och tidsplanen höll rackarns snyggt? När man kan slappna av och släppa reslederiet?

Svar: Jättesvårt. För att inte säga omöjligt.

(Nu har jag vaknat, rasslat i ordning lite saker och duschat. Dags att nanna igen!)

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha, jag tycker alltid att det är svårt att hålla mig vaken när jag nattar barnen... Det är ju så gosigt!

2012-06-13 @ 14:04:20
Postat av: Jenny E

Marielle: Ja, det är verkligen mkt gosigt, och jag slumrar ofta till en liten stund jag med. Det är väl det som lurar mig/räddar mig att kunna nattsudda, kan jag tro. Men nu var det mer totalslocknad sovstund, om jag säger så. =)

2012-06-13 @ 15:50:17
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0