Det ena roliga efter det andra

Idag har Frida och jag varit ute på tjejvift. (Pappan hade annat schema idag med träning och lite annat och sen taxikörning, så vi fick dra iväg på ett eget sidospår.) Det såg lovande ut redan på morgonens horoskop i tidningen:
 
 
 
Först hade Frida sin dans (som vi väl kan räkna som sportaktivitet enligt ovan):
 
 
Sedan gjorde vi lite ärenden på stan, bland annat lämnade jag tillbaka ett par handskar som visade sig vara lite för trånga på höger hand (man ska visst prova BÅDA handskarna innan man slår till - märkligt va?!). Dessutom hämtade vi en reserverad bok på biblioteket:
 
En liten bibliotekshäxa trollades fram i ett huj i roliga lekhörnan!
 
Sedan knallade vi och käkade tidig middag på Church Street. Väldigt lyxigt. (Att gå dit halvtidigt på eftermiddagen verkar för övrigt vara enda sättet att få bord där utan att vänta ihjäl sig...)
 
Howdy, cowgirl!

Sist men inte minst gick vi på bio och såg nya Disney-filmen Frost. Den var riktigt bra faktiskt! Spännande, rolig och söt. Båda tjejerna var nöjda. När vi kom hem hann vi se sista snutten av melodifestivalens första deltävling, sedan stöp Frida i säng som en klubbad säl.
 
Själv blev jag uppe alldeles, alldeles för länge, för att jag var pigg som en mört efter en elvatimmarnatt dagen innan då jag lade mig redan klockan tio på kvällen minsann. Kors i taket.
 
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0