Ha det så hjärtligt

Idag är det alla hjärtans dag. Vi vuxna ligger ganska lågt, sambon fick ett fint kort med kärleksfulla ord och så har jag gett en gåva till välgörenhet. Men Frida fick ett litet paket av mig i morse, jag kunde inte låta bli. Bara en småsak hon önskat sig av mig i förbifarten.
 
 
Frida har pysslat lite fina  kort till oss på skolan, och så har vi fått teckningar. Det var också hjärtligt (skönt) att bilen gick igenom besiktningen idag på eftermiddagen, hehe. Men den allra finaste "presenten" var ändå detta:
 
På skolan har varje barn fått sätta upp en lapp om vad kärlek är för dem på ett stort hjärta på dörren. Det står "pussar, venskap, kramar, varmt" och annat fint på de små lapparna, nogsamt präntat med fint vingliga små sköra bokstäver. Vad vår fina skrutt skrev?
 
"FÖRÄLDRAR"
 

Söta unge! Kärlek är föräldrar - det är ju så fint att det är inte klokt! Jag blir innerligt glad på riktigt. ♥♥♥
 
Nu ska jag gå ned i tvättstugan (allt är inte lyx på alla hjärtans dag, haha), och så ska vi köpa hem lite käk när sambon kommer hem strax.
 
Ha en fin kväll och en god helg alla!
 
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marie/Doriz

<3

2014-02-24 @ 18:20:15

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0