Seg som kola

Vet inte när jag var så här trött senast. Är rätt utslagen av allergi, hasar runt i mysbrallor och får inte ett smack gjort. Oförmögen att skynda mig eller vara effektiv just nu. Har småslumrat i soffan större delen av förmiddagen medan FRida kollade på lite TV, klättrade på mig ibland och fick vara med pappan ibland. Nu har han dragit på fisketripp, så jag fick ta och gaska upp mig. Gääääsp. Känns som om nån hällt sirap i hjärnan. Jag tog dock en allergitablett i morse så det blir nog bättre och bättre nu kan man hoppas!

Frida somnade ganska nyss för sin middagslur. Jag ska käka nåt under tiden och packa badgrejor, sedan måste hon antagligen väckas, kläs på (inte ens det har jag orkat ännu!) och få ny blöja. Vi ska nämligen cykla iväg till minisimmet om nån timme. Ett projekt som känns stooort för trötta mamman, men det blir nog bra! Vädret är strålande även idag, så det blir trevligt att komma ut lite. (Måste bara strunta i polleneffekten...)

Jag hoppas att alla andra har en lika solig söndag - och betydligt mer energi!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0