Totalt täppt

Ikväll säger jag bara ett kort hej här. Jag är trött som en gnu och sååå himla tokrasslig av katt- och pollernallergi att jag inte orkar skriva nåt. Ögonen är så röda, irriterade och svullna att det ser ut som om jag gråtit i en vecka. Men naturligtvis verkar kattdejtandet INTE ha satt sig särskilt mycket på andningen just denna gång, vilket var poängen med att ha uppehåll med medicinen! Typiskt. Så det var liksom inte värt det. Känner mig helt sänkt.

Men vi har haft en väldigt bra dag och kväll, dock. Mysig och skön jympa och sen Ockelbotripp med prommis, sol, grillning och kompisprat. Berättar mer imorrn och lirkar fram lite foton också skulle jag tro. Husvisning blev det ingen, jag hade råkat drulla bort en förmiddagstimme i min vimsiga hjärna så vi hann inte med det... Knasigt. Är en ny visning på samma objekt på onsdag, får se om det blir av då istället.

Nu natt. Välbehövligt. Jag kommer att somna med tummarna hårt hållna för att Frida INTE vaknar klockan 6 som i morse. Eftersom hon (peppar peppar...) vaknar klockan sex typ en endaste dag i månaden, så är lördag en väldigt onödig dag att göra det på! Men jag somnar snart och hoppas på det bästa. Ska bara ta en liten hungersdämpande banan först..

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0