Underbart (!)

Har tillbringat en stor del av förmiddagen på sjukhuset. Lämnade Frida på dagis och åkte sen dit direkt, men hade inte behövt jäkta det minsta visade det sig. Tänk att man alltid får vänta så länge! Blev äntligen kallad till uppföljning av cellförändringsoperationen jag gjorde i höstas. Äntligen i avseendet att det borde ha gjorts för nästan två månader sedan - för så himlarns mycket äntligen känns det inte för övrigt... Nu skulle nytt cellprov göras, samt undersökning med mikroskop för att se om allt såg normalt ut.

Tydligen hade de norpat så mycket som 1,5 cm av livmodertappen sist, så herrn som skulle undersöka den idag hade först svårt att HITTA den! Haha, det är ju liksom en förutsättning för att kunna kolla läget. Efter evigheters joxande och svidigt penslande var dock cellprovet taget, och allt såg fint ut så inga kompletterande prover behövde tas. Håller tummarna för att provsvaret (som kommer om några veckor) blir bra också!

Nu ska jag gå och luncha. Om jag tar mig ned för trappan, haha... Känns som om jag haft en blåslampa rätt upp i krysset!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ha ha, klockrent med blåslampan! :) Skämt åsido, skönt att det ordnar upp sig...



Nu kommer våren här i Bohuslän, idag drygt 10 grader och nästan ingen vind (som annars är JÄTTEvanligt)!!!



Ha det bra, Marielle

2009-04-01 @ 22:07:25

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0