Påhittigt

Igår när Frida inte villa somna, försökte hon hitta på saker hon måste göra. Som till exempel att undersöka lappen bak i min tunika. "Jag måste kolla storleken, mamma." Antagligen en effekt av att jag tydligen ganska ofta kollar in hennes klädstorlek, nu när hon håller på och skiftar size.

Frida klängde runt, petade fram lappen i nacken på mig och studerade den nooooga en lång stund. Sedan kläckte hon ur sig:
- "Jaha. Måååånga kilo."

Schyssta klubben va, haha. Pappan skrattade så att han höll på att trilla ur sängen. Jag med för den delen. Det är lika bra att ha lite självdistans, det kommer man långt med!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Sara

ASG

2009-08-25 @ 07:51:40
URL: http://skruttisar.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0