Fredagsmys med en twist

Efter dagishämtning idag handlade vi godsaker för fredagsmys - Frida hade beställt ostkrokar precis som förra veckan. Sedan åkte vi hem och mötte förvånande nog pappan på trottoaren, tidigt hemma. Frida gjorde sin härliga "springa emot och krama"-rusning!

Frida var väldigt nöjd med dagens specialare - en present! Jag tyckte att det har varit så mycket på sista tiden, och just den här veckan har innehållit både lavemang, vaccinatonsspruta och två provtagningsstick i fingret. Så som uppmuntrtan fick Frida sin första Barbiedocka (eller ja, den hette nåt annat, det var ingen "märkes-Barbie") idag. Hon lekte sedan oavbrutet med den tills det var dags för julkalendern och lilla snacksskålen. Poppis!


Jag fick faktiskt anstränga mig för att hitta en docka med en vettig mängd kläder på sig...


Efter att den lilla trötta somnat i vettig tid (och jag slumrat oerhört skönt bredvid i en halvtimme), har vi vuxna myst med Blossa lingonglögg och saffranbullar. Smaskigt! Vi var ju tvungna att spana in På spåret med nya programledarna Luuk & Lindström - som skötte sig bra tycker jag! Fast jag brukar inte ens se programmet i vanliga fall i och för sig...

/Jenny 


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0