Halleluja moment

På förmiddagen ringde de från förskolan. Min först tanke när jag såg numret var "Shit, nu har Frida kräkts eller nåt, och vi som ska iväg och vaccinera snart!". Men istället hördes en liten, bekant, mycket glad röst säga:

- Hej mamma, jag har bajsat på pottan! På förskolan! Tvååå små bajsar!

Hahaha. I vår klart övernaturligt toaintresserade tillvaro är detta ett MYCKET glädjande samtal! Särskilt eftersom det var allra första gången en riktig nummer-två-leverans skedde på pottan, om än liten.

Hemkommen ikväll gnällde Frida mycket över ont i rumpan, men sedan lyckades hon producera en bajsblöja också. Halleluja säger jag bara, halleluja!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0