Snabbrapport

Hinner inte babbla på idag, klockan är redan mycket och jag har julkorts-istoppar-tjänst ännu! Klart för postning imorgon, är tanken... Om jag pallar, jag sov ytterst lite inatt. Gääääsp. 

Frida hade redan intagit min plats när jag lade mig igår, som en liten primadonna låg hon där och tronade gött på min (vid det laget neddregglade) kudde! Sedan låg vi där och klibbade ihop de få resterande timmarna av natten (vådan av att vi båda helst sover utan kläder!), medan hon snarkade mig i örat.

Ville bara applådera min lilla söta älskling för att hon var helt ENORMT duktig idag. Efter ett mysigt dropin-fika på förskolan, rullade vi till Valbo köpcentrum. Vi smackade i oss en IKEA-middag, sedan stoppade jag Frida i vagnen och rullade iväg. Kollade och handlade och kollade lite mer och funderade - i TVÅ timmar! Och ungen satt i vagnen och lekte med gosdjur och annat HELA tiden. Snäll som ett ljus, i alla fall med hjälp av diverse pratpareringar och så. FANTASTISKT trevlig kväll! Dessutom funkade min plan för hennes nattning - petade i kvällsmat, borstade tänder, kvällskissade henne och tog på blöja, sedan toksomnade hon i bilen hem! Guldunge.

Shoppingen? Tja. En påse blandat jox på IKEA (ja, inkl värmeljus!), nåt livsnödvändigt läppsmörj och EN julklapp. Bättre än inget, men kanske inte den utdelning jag önskat! Att-göra-listan är fortfarande lååång.

Och hörrni - det SNÖAR ute! Har gjort hela kvällen. Stoooora flingor. Lycka! (Och lycka att i det läget ha en plats för bilen i ett varmgarage...)

Nu - julkortsavslut! Tjing!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0