Välkommen till min nya blogg!

Hej folket.

Glider in här lite och testar hur det känns. Ovant. Har känt mig ganska inklämd på PoP:s blogg, i och för sig. Styrd och ofri, utan möjligheter att påverka utseende, antal bilder per inlägg, utan kul funktioner som att se antal besökare eller så. Nu finns det istället oändligt många valmöjligheter, så jag blir lite matt. Det tar nog en stund innan jag orkat, hunnit och filurat ut hur allt ska vara här. Men så är det väl - nya skor kan vara nsygga, men skava i början och sen blir de sköna! *ler*

Den 12 mars rasslar det igång på allvar här, för då stängs min gamla blogg som haft denna smiiiidiga adress:
http://www.polarnopyret.se/Pages/Blog/BlogEntries.aspx?id=846&BlogID=3ce4aacc-8bdc-47bf-901c-f1540eb256b7

Välkomna hit. Hjärtligt välkomna. Jag hoppas både ni och jag ska trivas!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0