Komma ikapp

Jag vet inte varför jag ens försöker. Komma ikapp, alltså. Läsa ikapp på Facebook och andras bloggar, när jag varit offline i en dryg vecka. Det tar ju huuuuur lång tid som helst! Stört. Men snart så. Är i fas med Facebook. Ska bara plöja typ 100 bloginlägg till så är saken biffm haha!

Vi hamnade ute på landet och därför tystnade bloggen igen, om nån mot förmodan skulle undra. Vi åkte iväg på 40-årsfirande på fredagseftermiddagen och kom inte hem förrän typ ikväll (förutom en snabb lunch-sväng hem tidigare idag). Trevligt och trivsligt, hurra-rop igen för T och tack för allt gott! Vi skulle inte övernatta egentligen, men Frida sov så skönt när det var läge att natta så vi kröp till köjs på plats vi med. Var ju fortfarande bäddat och redo i vårt rum.

Nu ska jag försöka rassla igenom lite semesterbilder. Orkar inte ens räkna antalet, men det tar tid... Blir nog sovpaus innan det händer nåt här. Hm. Borde ta det hela imorgon, ser jag när jag kollar klockan. Men imorrn ska jag visst koka krusbärsmarmelad (står byttor och burkar i kylen och väntar!)? Och jag borde städa rejält (brorsan kommer på besök nästa vecka - som är det är kommer folk knappt igenom rummen utan att leka hinderbana!). Och försöka begripa nya TV:n (YES, en ny platt kompis står äntligen på plats - och är igång!). Sambon ska packa och förbereda fiskeresa, så han lär ha fullt upp på eget håll.

Jajja. Det blir nog tid till det mesta, på endera vis Ni vet väl?
--Tiden går inte. Den kommer. --

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0