Ruskväder


Idag är det skruttväder ute. Idag, när vi var (åtminstone tillfälligt) befriade från TV-bestyr och pratade om att göra någon trevlig utflykt. De mer utomhusrelaterade aktiviteterna föll liksom bort... Det blåser rejält och regnar massor. Vi håller på och funderar hit och dit om vi ska åka till återvinningen, eller kanske bara ta på regnkläder och gå ut och plaska, eller åka till badhuset. Eller kanske järnvägsmuseet? Jag vet inte jag... Jag känner mig slö. Kanske får nöja oss med med barn-dataspel, picknick i vardagsrummet eller lite bakning? Vad vi än säger, hänger i alla fall Frida på. Hon säger "Jaaaa, jag ääälskaj det!" om allt. Lättförnöjda lilla pärla.

Vi får se om nån gör slag i saken och bestämmer nåt här snart. Dagen går...

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0