Kvällsmysläge

Ikväll ska trötta familjen lägga sig tidigt, kors i taket. Pappan är inte på topp, jag har magont och är sluuut. Jag ska bara borsta gaddarna och skutta ur kläderna, så nattar jag mig med Frida. Blir det som igår, kan det ta en stund... Finns risk, för sötnosen sov två timmar och fyrtiofem minuter på dagis idag. Hade inte gått att väcka! Men jag har lovat läsa flera böcker idag, och ska göra allt för att bara låta det bli mysstund ikväll. Inte gnäll och skäll och tjat.

Tvåårspussar, det är kärlek det! Världens, världens bästa.

Frida knasar ju sällan mycket med sömnen utan orsak. Hon är väl också lite skruttig, kan jag tro! Nedbäddning väntar nu, alltså. Sköööönt. Ska bara se om den lilla störtsköningen som står här bredvid och står och stuffar till barnlåtar på Spotify kan tänka sig att hänga med, haha.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin bild...

2009-06-25 @ 13:11:39

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0