Surmamma

Efter att ha försökt få Frida att sova i en och en halv timme (utan framgång), är jag nu så förbaskat skitsur att jag ska fly fältet en stund. Pappan får vakna ur sin dvala och ta hand om energiknippet, jag går ut i ösregnet en liten stund. Stan har öppet en och en halv timme till, kanske kan jag shoppa mig på andra tankar. Jag har så sjukt dåligt tålamod ibland! Idag är visst en sådan dag. Ingen bio, inget kul, ingen lugn och ro. Bara svinsur mamma. Och en MYCKET piggare och friskare unge, tydligen. Alltid något.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Känner igen det där... :( Det är så frustrerande och efteråt är jag oftast sååå besviken på mig själv, men jag har ett stooort behov av egentid och det har inte blivit helt tillfredsställt de senaste två åren, ibland rinner bägaren över... ;)

2009-06-14 @ 17:29:58

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0