Hem ljuva hem

Jag är hemma igen. Landade direkt hos farmorn och farfarn, som hjälpt oss med dagishämtning och barnvakt i em/kväll (stort tack!). Är härligt att träffa Frida igen! Jag har faktiskt inte längtat så intensivt som jag nog trodde innan, det har gått riktigt bra. Men nu myyyyser jag, när hon finns nära igen. Nu är allt som det ska. -ler-

Jag är ordentligt trött och sliten, så tålamodet och orken är lite kantstött ikväll. Ska lägga mig tidigt och sova ikapp lite, har jag tänkt. Måste bara få ordning på lite jobb-papper och prylar först, inför vardagsrullen imorgon. Dessutom ska jag till läkaren med Frida mitt på dagen! Blir en konstigt upphackad dagisdag, förmodligen missar Frida både lunch och sovning. Men det får ordna sig på något vis.

Natti natt, hörrni. Imorgon är en annan dag.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0