Steg för steg

Härom kvällen när jag kollade Fridas små älskliga fötter och som vanligt pillade bort strumpludd mellan småtårna, hade hon nån konstig smuts på ena tånageln. Och i lilltåns småskrynklor. Och ett grönaktigt streck under ena foten. Hm... Några dagar senare hittade jag bekräftelsen på det jag misstänkte var orsaken, uppklistrat på dagisgolvet... =)


Det känns GRYMT skönt med fredag ikväll. Frida och jag har dock skrotat runt här mestadels ensamma, eftersom pappan hade nåt slags nyckelmissöde på jobbet och inte kom hem förrän kl 20.30. Då hade Frida just precis somnat i soffan, men hoppade till när dörren slamrade och pappan ropade och sedan tillbringade de sisådär 45 minuters ytterligare läggningsstund i sovrummet...

Jag har sett Let´s Dance och tappade just hakan över att min favorit Morgan Alling fick packa och åka hem idag. Trist - fast alla tre är grymt duktiga! Nu blir det till att hålla på Laila Bage, tror jag. Är förrsten väldigt störd för jag missade ju Lost i veckan - nån som vet OM och i så fall  NÄR det går i repris? Hittar inget i min TV-tidning! -morrar-

Nu ska jag joina Johan i soffan en stund till. Kraaaam och glad helg på er!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0