Vältrimmad

Är liiiite för trött, så jag håller mig ganska kort ikväll. Believe it or not. Inte orkar jag läsa ikapp på några andras bloggar heller. --stoppa pressarna!--

Frida slocknade runt kl 23.15 igår (enligt ny somrig tidi och för sig, men 22.15 är alldeles tillräckligt sent det med...). Men hon är en hårding och valde ändå att skippa dagis-sovningen! Och jag (gaaanska hård ibland jag med) valde sen att hålla igång henne hela kvällen, för att slippa en lika knasig tid ikväll.

Vi stannade på stan efter hämtning. Käkade varmkorv och frukt, hämtade ut ett paket (Me&i-brallor!) och kikade på ditt och datt. Men det huvudsakliga ärendet var att besöka frisören, för att ansa krullet på lillfröken! Det kändes lämpligt att passa på nu när Frida var så taggad att gå dit. Hon har hojtat om "fjisöööööjen" ända sedan jag sa att vi nog borde klippa henne igen. Och faktiskt - hon var jättenöjd. Glad, nyfiken, sprallig. Inte ett gny eller gnäll på hela klippningen. BRA jobbat, min lilla stjärna!
  
  

Jag har klämt både Cityakuten och ett inspelat avsnitt av Grey´s Anatomy efter att Frida somnat (vilket gick på sju röda ikväll, ujujuj så lättlagd!). Mycket sjukhus blir det!  Men nu ni. Natti natti!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vad Jenny är duktig och skriver varje dag och berättar små roliga detaljer omvårt underbara barnbarn.Det är inte alla som får den servicen.Nu har vi blivit helt besatta av att läsa allt.Det första farfar gör när han vaknar är att läsa bloggen

och ropa kom och se.Naturligtvis är det bekvämt med denna service.Vi behöver inte ringa eller söka upp familjen.Allt är färdigt i datorn.Hur Jenny orkar och hinner en gåta men vi tackar och är bloggberoende.

Hälsningar farmor och farfar

2009-03-31 @ 16:26:47

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0