Morrigt

Idag är jag inte på topp. Ett par veckors rejäl allergipåverkan har gjort sitt och nu är jag mest bara sur. Sen växlar jag om och blir lite ledsen. Sen kanske jag blir frustrerad, sen tillbaka till att vara sur. Åsså lite irriterad. Kul att leva med, som ni hör! --blinkar--

Orkar verkligen ingenting alls, skulle helst bara ligga ned idag. Stilla. Men så kan vi ju inte ha det. Uppryckning! Pappan och Frida har åkt på minisimmet, jag försöker göra mig hyfsat presentabel för att åka och storhandla. Sen är tanken att jag ska dammsuga detta träsk till lägenhet ikväll, men om energin räcker ända dit återstår att se.

Jag lovar att försöka hitta humörshöjare. Snart. En sån här surmulen gnällspik vill jag ju inte vara!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Jenny,

Skickar här en uppmuntrande kram till dig! Du är en fantastisk mamma och man kan inte vara på topp jämt.

2009-05-03 @ 18:40:32

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0