Tack och hej, leverpastej

På den lättsamma nivån försökte vi hålla det idag, när jag lämnade över present och blommot till förskolefröken G som slutar imorgon. Jag var den som drog igång en insamling, därmed fick jag ordna själva presenten och de praktiska fixerierna. Jag handlade, pysslade, skrev rart kort och och slog in igår kväll. Jag tror faktiskt att hon blev både överraskad och glad!

Jag ÄLSKAR att slå in paket. Tricket är att ha gott
om papper, snören, pynt och kort hemma jämt...


Frida kollade nyfiket, när jag kom till dagishämtningen med både
present och blompaket på armen idag. Vems var dessa fina?!

Känns konstigt att G ska sluta. Jag har faktiskt inte nån särskild relation till just henne, det har inte blivit så. Men det känns ändå underligt. Usch. Jag tycker att det är lite obekvämnt med förändring ibland...

Nu: sängen. Minst en timme för sent. God natt alla fina fjärilar!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0