Kors i taket

Det här går inte. Det går faktiskt inte. Jag somnar i soffan med datorn i knät! Igen och igen. Inte ens sockerchockar hjälper! Så efter några rader här viker jag ned mig. Faktiskt, även om det är svårt att tro.

Sirapen i skallen nog mestadels orsakad av min fullkomligt avkopplande tjejdag i Ockelbo, som min kompis M hade dragit ihop. Den innehöll en morgonpromenad - som jag missade för att jag kom iväg lite sent. Synd, för idag var det ju soool ute! Sedan var det träningspass med coreuppvärmning, boxing och avslutning med yogastretch. Kul men tungt! Redan nu kan man ana att det nog blir ganska plågsamt att röra sig de närmaste dagarna!

Efter träningen fick vi gå vidare till Sofies kroppsvård. Där mumsade vi en matig salladslunch, sedan hoppade vi in i infrabastun i en halvtimme innan allas behandlingar började utföras. Efter en snabb dusch fick jag hoppa ned i ett varmt, bubbligt, doftande kurbad - en födelsedagspresent från M! Tack kära vän. När jag legat och småslumrat där ett bra tag, tog jag min skrynkliga fötter vidare via en dignande fruktbuffé till rummet för fotvård. Lyx! Nu har jag släta, mjuka, goa tassar - så gott det går i alla fall.

Hela eftermiddagen kom och gick vi där i våra morgonrockar, satt i relaxrummet och babblade och bara tog det lugnt. Jag är sååå avslappnad att det är omöjligt att uppbåda nån energireserv. Bara gäspmingar och tyngder i ögonlocken... Tack M för en härlig dag!

(Undrar nån varför det inte finns några foton med idag? Jag laddade duktigt nog batteriet till kameran igår, men glömde stoppa TILLBAKA det i kameran... Fiffigt.)

Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0