Utsmyckning

Jag gillar smycken. Inte så många i taget, hellre ett som syns. Ganska enkla, ibland lite roliga, gärna silver. Eller helst silver. Med nån färg ibland, nån tygdetalj, lite läder, nån pärla kanske. Som till exempel halsband och hängen från Pearls for Girls, armband från Unica, någon berlock från Diddi, vissa grejor från SNÖ, eller något annat av alla märken jag just nu inte minns. Drömmer om ett Attling-smycke men de är lite väl saftigt dyra, så det lär jag nog få köpa själv om jag ska ha ett...

Härom dagen fick jag låna ett helt annat typ av halsband. Ett piggt och glatt. Med en helt annan sorts värde än sådana jag köpt för pengar. Ett som jag preciiis på näppen lyckades tränga över skallen. Ett som jag som utlovat hade på mig hela dagen på jobbet.


Jag fick en del leenden. Men har man lovat så har man!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0