Bild saknas

Om någon rekflekterar över att det är synnerligen lite foton här just nu, så stämmer det väldigt bra. Jag har nämligen drullat bort min kamera! Jag vet att den fanns här i söndags kväll, för då förde jag över bilder från norrlandstrippen. Men sedan dess är den som uppslukad av jorden! Hoppas innerligt att jag förlagt den här hemma bara, inte tappat den någonstans. Känns som om jag kan ha lagt ifrån mig den å nåt konstigt ställe tillfälligt och sedan glömt bort den, för jag har sökt på alla "rätta" ställen och där gapar det tomt. =(

Jag är helt enkelt hänvisad till gammal skåpmat, för tillfället. Eller en mobilkamera som inte är vidare effektiv i höstmörkret... Må jag hitta min ögonsten väldigt, väldigt snart!! (Kanske en anledning till att bringa lite reda i kaoset här hemma?)

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0