Husdjur?

Härom natten när jag sov som hårdast och djupast, kom Frida klättrande över i vår säng. Det gör hon just nu ganska ofta, behöver kanske mer närhet eller nåt. Vi låter henne hållas så länge, det är ju sjukt mysigt även om jag sover klart sämre.

Hon ålade den här natten stillsamt över, lade sig ovanpå täcket mellan mina knän och somnade om.

I några intensiva sekunder fick jag för mig att det var en hund som kom. Kanske trodde jag i mitt yrvakna sinne att det var mammas tax Tassa som var hos oss? Kändes helt suspekt när jag i samma ögonblick kom på att jag ju hade BARN och att det såklart var HON.

Verkar pålitligt, det här nyvaken-robot-läget!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0