I trollskogen

Det går troll i den här helgen! Verkar vara "blanda och ge" som gäller på sjukfronten. Drygt!

Just idag, när allt verkade helt okej och vi trodde dagis skulle funka fint imorrn igen, då slår Frida till med att få ont i ÖRONEN på kvällskvisten! Jobbigt. Framför allt för henne såklart! Det är ganska tungt när ens hjärtegryn skriker hjärtskärande och växlar mellan att desperat vilja vara i min famn eller ropar "låt mig vaaaaaraaa" och kryper tillbaka till sin säng. Och så dras alltihop ett varv till typ 30 minuters slummer senare... Puh.

Jag ska snart borsta tänderna och krypa till kojs. Jag räknar inte med vidare mycket sömn - och har redan mailat en "kanske-vab-varning" till jobbet. Tror ni man kan sitta upp och sova med en sprattelräka i famnen? Jag kommer antagligen att få försöka.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vi har en jätteskön, sovvänlig fåtölj i tv-rummet som många nätter fått fungera som säng för mor och dotter. Fördelen med att sitta där är att E sover bättre och om jag inte kan det kan jag kolla på TV! Textade program, på låg volym...

2009-09-28 @ 17:02:06

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0