Hemarbete

Nog är det lite rassligt med mig idag, även om jag inte riktigt vill erkänna det. Småfeber, snuva och en lätt hosta. Och så huvudvärken from hell, inte att förglömma. Tusans! Hoppas bara jag inte smittade dem vi besökte igår.

Jag hade inga möten och valde därför att jobba hemifrån idag, för att kunna mysbyxa omkring och snörvla utan att riskera att smitta ned någon. Är liksom skönare att slippa skärpa till sig, att kunna få vara småsunkig, när man känner sig skruttig. Då orkar man lite mer! Sitter parkerad i Lamino-fåtöljen med fötterna på fotpallen och den bärbara jobbdatorn i knäet. Funkar!

Har support idag och därmed supportnumret kopplat till min jobbmobil. Surar rejält över den helt makalöst dåliga täckningen på jobbmobilen, efter att jobbet bytte leverantör! Det hackar och har sig och jag kan inte röra mig fritt i lägenheten. Kasst! Förutom det rullar det på finemang. Knappeliknapp.

Måste, måste, måste vara piggare imorgon, för då ska jag på snajdig dyr kurs i Stockholm och lära mig ett dataprogram för att göra instruktionsfilmer. Avfärd klockan 07.06, piiip.

Nu är det lunch!

/Jenny

Komplettering:
På kvällningen hade febern krupit upp till som mest 38, 8. Tusans!


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0