Snörvel

Lekdejtandet idag blev precis så trevligt som jag väntat mig. Busiga men glada ungar, mycket få tårar (med undantag för ett rejält raseriutbrott från Frida efter en tillrättavisning från mig, som dock i vanlig stil blåste över rätt snabbt), god lunch och fika och en massa prat. (Tack F om du läser det här!) Ytterligare en dagiskompis med trevlig mamma anslöt dessutom, vilken bonus både för barnen och oss vuxna! 

Tyvärr har jag nog joinat de krassligas skara nu. Jag blev plötsligt mer och mer snuvig under eftermiddagen och kvällen, så risken finns att det är en förkylning på inseglande. Fast jag håller tummar och tår för att det beror på björkriset med små gröna musöron på som fanns hos de vi besökte!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack själv för igår, Jenny!

Det var supertrevligt att träffas tycker både Selma och jag.

Hoppas du inte blir sjuk nu. Krya på dig och ha en bra vecka!

Kram

2010-04-06 @ 09:53:24
Postat av: Jenny E

Fia: Jag hoppas framför allt att NI inte blir sjuka!!

2010-04-06 @ 11:19:02
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0