Sömnstörningar

Sa jag att jag höll tummarna för att få sova någorlunda inatt?
Bah. Knappast.

Exakt samtidigt som jag lade mig, vaknade Frida och grät om ont i örat! Efter en liten stunds ickesovande på grund av gråt, gick hon med på nässpray. Efter en mycket längre stunds ickesovande på grund av gråt, gick hon med på Alvedon. Ingendera hjälpte särskilt mycket, för hon grät och var vaken massor ändå. Hon sov minst ett par timmar på mitt bröst i halvsittande läge (men jag själv halvslumrade väl som bäst), pappan bar runt henne en stund, hon sov i hans famn ett tag... Det var lite stökigt, minst sagt. Och ledset.

Nu sover den lilla stjärnan, tack och lov tar hon ikapp några små timmar.
Återstår sedan att se om hon har nån liten feber eller ej, oklart än så länge.
Tro om det var simningen igår som ställde till det, trots fetvadd och försiktighet?
Attsingens.

Vi har fått tid på hälsocentralen kl 15.30 idag, bäst att kolla upp det där trilskande lilla örat nu! Jag är hemma på förmiddagen, men ilar till möten på jobbet en sväng på eftemiddagen och får hjälp av snälla räddande farmorn då!

Nu frukost.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0