Tappad timme

Ikväll när jag nattade Frida somnade jag som en stock, inslingrad med den lilla blomman. Zzzz Zzzz, det är en såååå skön flyta-iväg-känsla i det där.  Vaknade en timme senare och var TOTALT förvirrad.

Det var mörkt i lägenheten. Sambon var inte hemma. Jag hittade ingen telefon. Que?

Efter att jag vimsat omkring en stund och försökt skaka igång hjärnan, kom sambon hem. Med kassar i händerna, efter en tripp till ICA Maxi. Packade upp skaldjur och fisk, bläddrade recept, förmedlade att två vänner kommer på middag imorrn kväll. Började stöka runt i köket.

Där satt jag som en vimsfabrik. Men hallååå, hur länge hade jag sovit?! Haha.
Förvirrande, men trevligt!

Eeeeh... Ser mig omkring här hemma och inser att det inte bara är i köket vi borde agera.
Äsch. Plockar undan lite ikväll, och imorgon eftermiddag. Det jag hinner. Och ids.
Det får duga!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0