Hur tänkte jag?

Jag packade om igår och jag vet inte jag. Vi åkte på campingsemester i över en vecka och jag tog (utöver det jag faktiskt behövde) med VAD? Smink? Nagellack? Ansiktstvätt? Nattkräm? Concealer? Hårspray? Fotfil?

Hahahaha!

Toaköer, gemensamhetsutrymmen, duschande i trånga bås ihop med Frida, spindelnät, tältfukt, sommarvärme, svett, tokblåst, regnrusk och leva i kappsäck in absurdum.

Simplify, liksom.
Tvål, tandborste och handdesinfektion, typ.

Herregud. Realitycheck! Jag orkar ju inte ens piffa mig ordentligt när jag är hemma.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

He he, jag har själv en necessär full av miniprodukter! Där finns allt från ansiktsvatten till hårspray - möjligtvis använder jag tvål/duschcreme eller lotion... Hårspray använder jag två-tre gånger om året, när svägerskan frisören fixar mitt hår!!! Men jag tröstar mig med att alla produkter iaf är små ;-) Fördelen är att allt alltid är packat och det enda jag behöver slänga ner är mascaran (som jag använder dagligen, utom när jag är mammaledig har jag upptäckt).



Ha det så trevligt hos pappa/morfar!

2010-08-03 @ 23:33:04

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0