Jag har i alla fall jobbat

Helt frisk är jag väl kanske inte idag, känner mig sisådär.
Men sjuk är jag väl inte riktigt heller.
Limbo-läge.

Jag har jobbat idag. Dessutom har jag avverkat en fyra-timmars arbetskväll på Fridas förskola, det var  gårdsfixardag. Fast jag och en av Fridas fröknar hamnade på innejobb, vi har tapetserat och bättringsmålat ett jättedockskåp!

När jag kom hem var jag trött som skrutt. Men då nattade jag Frida och sov en mycket skön och välbehövlig stund! Sedan vaknade jag till värsta servicen. Snälla sambon hade ordnat varmkorv till mig, och en special-citronvatten-dryck som han gör mot halsont. Gulligt!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0