Gääääsp

Om man har ett barn som sover till klockan nio, känns det näst intill oförskämt att ändå vara trött. Men det är jag, haha.

Jag satt uppe och ugglade alldeles, alldeles för länge igår. Det var bland annat tvätt och räkningar i stooor hög som skulle ordnas. Jag pysslade också med diverse förberedelser inför en liten tripp till morfarn och M i Östersund! Vi sticker imorrn förmiddag och hoppas vägarna är snälla nog att låta oss nyårsfira ordentligt däruppe. Sambon åker sedan hem i ett nafs eftersom han ska jobba, men jag och F stannar några extra dagar.

Nu ska den käken-ur-ledgäspande, hostande, hesa mamman lägga sig i soffan en stund medan Frida kollar barn-TV. Sedan blir det ett ryck med packning och fix! Kanske rent av ett ärende på stan, om tiden och orken räcker.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0