Med en klump i magen...

...njöt vi av sista dagen på Koh Lanta. Hemresan hade plötsligt krupit obehagligt nära och det var NU som gällde för att kräma ut det sista av semestern!

Vi fick en skön dag med god mat, några soltimmar och mycket tid med den supertrevliga familjen från Västervik som vi träffat där, umgåtts en del med och skulle dela hemresa med. Tyvärr även lite vätskebrist för thaitränarsambon sådär sista dagen tror jag, för han dippade en smula på kvällen stackaren.

Men dagens BÄSTA grej var oslagbar - jag gick nyduschad på kvällen och fick fotvård och helkroppsmassage med aloe vera-kräm, medan solen gick ned över stranden. Rena drömmen!!!


Snäckskörden skulle samlas ihop. Många snäckor blir det på 3 veckor...



Bara en av alla de fantastiska sandskapelser som A och pappa K stod för! Coolt.



Frida och T hade kul ihop - det blev många poolbad för dem tillsammans.



Frida och T poserar vid vår resorts skylt ut mot stranden...



...men tröttnar, och plötsligt ser man bara småtassarna som sticker fram. Gulligt.



Det var en mycket vacker kväll, vår sista ö-kväll.



Dessa två massörer tog hand om min kropp nån dryg timme, medan solen dalade.



Fatta vad ljuvligt! Så oerhört avkopplande och sköööönt...



...att få massage och se detta samtidigt. Ögonblick att spara!



Hejdå solen och hejdå sista dagen på ön!



Jag är i massagehimlen. Ta bara bort de jäkla MYGGORNA!!! Hahaha!

Till slut tog ju dagen slut, trots att vi inte riktigt ville. Inte jag i alla fall! Men det var ändå dags att packa ihop alla snäckor, badkläder, snorklar, shorts, linnen, böcker och kepsar. Ned ned ned med allt och ihop med resväskan! Suck. Bara några ynka timmar kvar att spendera dagen därefter, innan minibussen skull gå mot fastlandet för allra sista natten.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0