Presenthelgen

Nu ska jag lyfta rumpan ur soffan och slå in lite julklappar till Fridas kusiner. Sedan ska jag packa lite kläder och så också, för imorgon åker vi på en innehållsrik minihelg till Stockholm!

Min födelsedagspresent ska bli av, och det ser lovande ut tycker jag:

Lördag: Lunch med svägerskorna och deras familjer på Rice, kanske hinna lite julklappsshopping efteråt. Vinka hej då till Frida som ska hänga hos kusinerna över natten. Svida om på hotellet - ett speciellt ljussatt mood-room på Nordic Light - och käka nån slags middag. Sedan se musikalen "Sugar i hetaste laget" på Oscarsteatern. Gå till hotellet och mysa. (eller... diskutera huslån och ekonomi? Haha!)

Söndag: Sova ut. Njuuuta. Äta hotellfrukost. Njuuuta. Checka ut och hämta barnet. Kraaaaaamas. Hälsa på sambons farbror med fru. Åka hemåt, käka nånstans, åka resten av vägen. Komma hem.

Fint va? Fint.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0