Lok-lek och glass-smask

Frida och jag har haft en ganska intensiv dag idag. (Vilket har märkts på fröken trötts humöööör, milt sagt.)

Först tillbringade vi tre timmar på Sveriges Järnvägsmuseum, tillsammans med två av mammorna från vår gamla föräldragrupp och deras barn. En var kvick nog att få nästa knatte för länge sedan, den andra har nummer två på jäsning. Superkul att träffas! Det blir alldeles för sällan.

 


Frida hittade "svarta tavlan" i lekvrån. Poppis!

 


MYCKET lek och spex blev det! Med ett kort lunchavbrott.

 


Till slut vågade sig Frida iväg och upptäckte "stortågen".

 

Efteråt åkte vi till café Mocca på söder och smarrade semla (jag) och glass (Frida). Lördagslyx!
Pappan? Han var på golflektion, och mycket nöjd över detta.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Har ni någon plan/fundering på nr 2?

2010-02-28 @ 21:20:35
Postat av: Jenny E

Anna: Tack för att du kommenterar! Eftersom det inte bara är mina egna åsikter och synpunkter som måste luftas om jag ska svara på den frågan, föredrar jag att hålla det privat här. Men om du känner mig, kan vi tala om saken i verkligheten vid tillfälle. =)

2010-02-28 @ 21:42:45
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0