Alla på banan

Pappan har varit hemma idag, men feberfri och rätt pigg. Han planerar ett försök till jobb imorgon. Vilken skum snabb-krasslighet! Själv var jag trött som en sengångare ikväll och bara toksov nån timme i soffan efter middagen medan Frida kollade barn-TV. Frida är strålande som en sol som vanligt! Nåja, en ilsken sol också ibland men det är ju poff borta snabbt igen så det glömmer vi, haha.


Finaste, gladaste, busigaste, goaste ungen. Kärlek!


Måste ju bara meddela det härliga att den lilla toavägraren bajsade i går också. TRE dagars leverans i RAD - kan man få applådera och vissla å det ödmjukaste? Inget idag, men ändå. Ändå! Jag känner mig som om jag fått ett väldigt fint pris.

"Jag vill säga tack till tålmodiga pappan, till mig själv som hejjat fram Frida så energiskt att orken ibland sviktat rejält, till alla som frågat och brytt sig om. Men mest av allt - TACK Frida! Nu kör vi på det här, okej? Fast utan gråt?"

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0