Växelverkan

Efter gårdagens sjuttiofjorton aktiviteter, hamnade jag idag i nån slags apatiläge. Ringde några människor utan att få napp. Slöade och kramades och lekte Frida-lekar och hade mys. Slöade lite mer. Var inne och hängde, helt enkelt, trots strååålande väder ute - det är liksom lite aja baja att inte idas göra något sådana här pengdagar!

Men till sist tog vi oss samman och kom ut. Vi tog en sen-eftermiddags-raid till Strömsbrovännerna, för att Frida och lilla I skulle få busa loss lite. Och visst hade de kul!


Kvällen utvecklades annorlunda än det först var tänkt. Jag tog med en badväska och tänkte mig kanske ett kvällsdopp på hemvägen. När jag föreslog för jobbpappan att han skulle ansluta för detta innan middagen, blev resultatet att han istället kom med marinerad karré och annat smått och gott i en kylväska! Vi blev kvar på käk och trevligt småprat, innan vi rullade hem när det var småttnings-nattnings-dags.

Sådana där sociala överraskningar är toppen. I like it!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tycker vi också! Kram

2010-07-09 @ 19:56:35

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0