Midsommarglad

Vi har haft en alldeles klassisk och jättebra midsommarafton ute på landet. Mycket trevligt! Foton och sådant ska jag väl klämma ut imorgon. Men jag vill redan nu kaxa mig med att BÅDE Frida och jag tog årets första havsbad idag! Alla barnen badade - och jag. Länge. Så avsvalkande och skönt i värmen!

Nu ska dock jag och mina sjuttioelva nya myggbett gå och sova sova sova, säng säng säng, pronto! Kan bli en lite hackig natt eftersom vi har ett stycke treåring att trängas med redan från början. Det var nämligen krabbor som kröp på hennes täcke nyss, förstår ni. Och NEJ, det ÄR inte en dröm påstod hon envetet ilsket när vi försökte trösta...

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0