Nu och här

Varje gång jag lägger över foton på datorn just nu, kommer en vinterbild upp när jag bläddrat till sista bilden. Från somriga, varma, shortsklädda bilder hoppar man direkt till en Frida framför en stoooor snöhög iklädd vinteroverall, mössa och uppdragen huva. Man riktigt känner hur det biter i kinderna! Brrr.

Hörrni.

Jag må svettas för ingenting och inte längta det minsta efter att visa mig i bikini, men visst är det väl skönt med sommar?! Alternativet - trilskande tråring som måste stuvas in i vinteroverall - längtar man ju i alla fall inte efter... Sensommaren och tidiga hösten är ju annars min bästa tid, då när det räcker med en kofta eller så och man fortfarande kan gå barfota i skorna om man inte är en fryslort...

Men nu. Också. Vi har det väldigt bra och skönt just nu. Nu när värmen just börjar komma, ljuset finns där och semestern ligger kvar som en oanad möjlighet...

I LOVE när man bara kan sticka ut med barnet i typ inga kläder alls. Så bekvämt! Och snart, om nån vecka, kan vi tjejer i familjen släppa det här med väckarklocka, läggningstids-stress och tidspassning överlag. Frihet!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0