Som baken

Smaken är verkligen delad.

För mig är det  H E L T   F U L L K O M L I G T   O B E G R I P L I G T att stora delar av Sverige just nu jublar och myser och trängs i TV-soffor för att avnjuta fotbolls-VM i en månad. Att de är förtjusta och laddade och gillar detta massor, har jag liksom svårt att sätta mig in i.

Själv finner jag detta spektakel fullkomligt totalt ointressant. Obsolut noll spännande eller lockande. Sverige är dessutom inte ens med, har jag förstått. Den enda anledningen för mig att känna till att VM går just nu, är att det inverkar i negativt på övrigt TV-utbud. Illa.

Jag sänder ett tack till högre makter, för att jag har en sambo som inte känner ett behov av att se alla matcher. Om det vore så, hade jag nog framtvingat inköp av TV nummer två till hemmet...

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0