Eftermiddagsbus

Idag kom jag iväg liiiite tidigare än vanligt till förskolan. Det genererade tid för bus och knas i de sista solstrålarna, innan vi packade in oss i bilen och rullade hem. Härligt!


Frida visade stolt upp snökojan de byggt idag!

 


Eller snögången, kanske? Vips var hon igenom!

 


Sedan lekte vi leken "Neeeej, kliv inte på mig!". Fnitterframkallande för en 3-åring.

 


Framemot eftermiddagen drippdroppade det från taken. Soool.

 


Åsså lite bus. Jag försökte lära Frida en ny min, för lite omväxling i hyssen!


Mysig dag, mysig stund, mysig unge. Kärlek. Nu måste jag hoppa i säng. Tröttmössa. Blev lite senare än planerat ikväll! Zzzz Zzzz...

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0