Filmtajm

Frida hämtades av farmorn och farfarn i eftermiddags och tillbringade kvällen hos dem.. Tack! Sedan hämtade både pappan och jag hos dem. Kramkalas! På bilresan hem slocknade den lilla stjärnan gott.

Ikväll har jag klämt en av hyr-DVD:erna vi har liggandes hemma, som ska återlämnas på lördag kväll. Börjar bli hög tid nu! Seven Pounds såg jag, med Will Smith i huvudrollen. Rätt bra faktiskt! Stillsam, men bra. Lite annorlunda. Sambon var med först, men blev trött och gav upp ungefär mitt i filmen.

Nu är det min tur att vika ned mig - godnatt!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Film är härligt! Vi hyr film alldeles för sällan numera... Vi nöjer oss med de som visas på Tv -trist. Men min bror har samlat på sig en hel del filmer som han lämnat här hos mig, kan vara bra att ladda DVD:n med sen om man får en bebis som är vaken eller ska äta på nätterna ;)

2010-03-26 @ 23:02:30

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0