I afton afrodans

Frida var rätt trött men vid förhållandevis gott mod ikväll faktiskt. Vi kockade ihop en korvgryta och mumsade middag ganska sent, sedan var det bums i säng som gällde. Hon fick världens mysnattning med både pappan och mamman ingosade tätt intill! Hon sover för övrigt utan blöja inatt igen - jag har redan "pottat" henne en gång...

Direkt när lillstjärnan slocknat, stack jag iväg på träning. Ikväll har jag gungat loss till ännu ett afrodanspass på Friskis - det känns som om det mycket väl kan bli ett pass jag blir stammis på! När jag kom hem var sambon lite nyfiken, så jag visade honom några rörelser. Han skrattade muntert till varje move, men påstod samtidigt att det verkade kul. Hm. Ska man tolka det som att det är TUR att det inte finns speglar i salen?! Haha.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0