Morgongåva

Föräldraskap har en del underliga sidor. Tänk bara, vad som numera är en riktigt härlig present! Idag vaknade vi båda (pappan hade sovmorgon) klockan 06.45 av att Frida stod bredvid sängen i det halvmörka sovrummet, knackade på pappan och viskade:

- Pappa, vakna! Jag har bajsat!

Aldrig har jag blivit så lycklig över att bli väckt tidigt för att byta en blöja! Lilla gullrumpa. Hon som så ofta brukar vara fröken mistlur i samband med "nummer två", hade idag smugit upp helt ljudlöst och gjort sitt medan vi fortfarande sov. Jag brukar vakna för ingenting när det gäller Frida, så jag blev ytterligt paff. Och mycket, mycket glad.

Idag är en bra dag, hörrni.
Oavsett hur den fortsätter.

(Just nu fortsätter den med lunch för hungrig jobbmage.)

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0