Skakad, inte rörd

Milde tid. Jag kommer knappt att kunna röra armarna imorrn. Eller resten av kroppen heller, för den delen. Men är sjukt nöjd efter ett skitkul boxingpass på Friskis!

Jag var så duktig ikväll.

Tog steget bort från "kvarterslokalen" till torgets fina, modernare, mycket större lokaler.
Tog steget från liiite slappare pass, till mera hardcore.
Tog steget till ett där man egentligen borde ha med sig en vän - UTAN att ha med en vän.
Tog steget från 60-minuterspass till 90-minuterspass.


Nytränad och bara liiiite vinröd i fejjan - och det här är en stund efter
att jag kom hem! (efter en avsvalkande promenad på typ 5 minuter...)


Nu darrar mina händer som en gammel-alkis med abstinens. Gaaaalet mycket. Jag känner redan att jag börjar bli öm både här och där! Hjälpe mig. Men som sagt, kul var det. Och det blir man glad av!



Jag var såååå himla hungrig efteråt. Skulle ha kunnat käka en ko (men valde lite annat).


Jag fick lite ytterligare "hjälp" när det gäller att vara öm i kroppen ikväll också. Sambon bytte glödlampa i badrums-taklampan. Några minuter senare satt jag på huk där och skulle välja Frida-kläder till imorgon. BOM så fick jag lampan i ryggen! AJ aj aj. Inte så skönt, faktiskt! Den hade gått sönder lite i gängningen, och mer kraschade när den dråsade i backen efter att ha studsat lite fint på mina revben.

Jag är mest bara VÄLDIGT glad att jag inte fick lampan i skallen.
Och framför allt lättad över att den inte landade på Frida!!

Nä hörrni. Innan jag skrev detta inlägg slumrade jag en timme i soffan, helt komatrött efter kvällens urladdning. Nu är andra andningen också slut, det är dags att krypa till kojs. Om jag över huvud taget kommer ur sängen imorrn, återstår att se!

/Jenny 


Kommentarer
Postat av: Wenche

Men alltså! Du är så bra!!!!! Hejja dig och mig! Love

2010-03-25 @ 18:24:29
Postat av: C.W

BRA jobbat!!!!

2010-03-25 @ 19:28:20
Postat av: Marielle

Inte illa! Och god fika efteråt också... ;)

2010-03-25 @ 21:32:22

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0